2010/10/31

《告白》



看了《告白》。

人生的意義蕩然無存...
我,說不出話來。


如果要扭轉人的醜陋與劣根性
可能嗎?
我受不了...
一直忍耐、按捺、抑壓著的鄙視
好人 與 壞人
怎麼分?
有過一刻鐘的歪念
過去的醜陋
要原諒嗎?

我看到的盡是灰暗

我想我是好人,
原來也不盡是。





4 則留言:

  1. 每人都有陰暗面,應學習坦白,勇於面對及接受...

    回覆刪除
  2. 呢套戲真係睇到我毛管楝~個少年殺左人,原來係因為媽媽唔要佢,令佢好寂寞,佢好想令媽媽再注意佢,於是佢努力讀書,贏到國內的大獎而上新聞,點知同日因為有個少女殺左全家上哂頭條,而佢贏全國賞既消息只係得一小格,令佢覺得做壞事反而更得人注意,人生無哂意義,人命變得更加係唔重要,所以佢就殺人...好似好瘋狂,但其實完全解釋得到亦明白其陰暗面~人無左正確人生觀就變得好可悲。我問我自己,究竟人生存的意義何在?我答不上,想了又想,最後問了占卜師Julian,又看了一點佛書,幸好悟出一點意思,又再繼續開心走我的人生路了~

    回覆刪除
  3. 生存的意義呢類問題唔會有答案, 只會令人愈諗愈鑽牛角尖, 所以我而家唔會再諗..

    回覆刪除
  4. 我有個朋友的親戚有個兒子, 是天才兒童來的, 就係因為鑽左牛角, 不停咁諗點解要有人, 點解要做人, 做人點解要食野... ...就咁傻左, 之後無再食野, 歸左西。(係真事, 唔係麥嘜笑話, 唉)

    回覆刪除